CPNB
De officiële bestelperiode is voorbij. Dat betekent vanaf nu: OP = OP! Bestel daarom z.s.m. jouw materialen bij de leukste kinderboekencampagnes (zo lang de voorraad strekt).
Jouw bestelling sturen we automatisch door naar de boekhandel van jouw keuze. De prijzen op deze website zijn correct en actueel. Boekenprijzen kunnen door prijswijzigingen iets afwijken van de prijzen in de fysieke gids.
De beroemde acteur Brad Pittbull is in de stad! Stinkhond is een grote fan. Wanneer hij een gesigneerd worstje komt vragen, wordt hij ontdekt door regisseur Alfred Hitchcocker. Die ziet in Stinkhond een ster! Samen met Plattekat krijgt hij een rol in de film Hond van de straat. Het wordt een groot succes. Maar Brad Pittbull is jaloers. Hij bedenkt een lelijk plan...
Het product is toegevoegd aan je bestelling.
Weet je zeker dat je wilt uitloggen?
Hiervoor moet je ingelogd zijn.