CPNB
De officiële bestelperiode is voorbij. Dat betekent vanaf nu: OP = OP! Bestel daarom z.s.m. jouw materialen bij de leukste kinderboekencampagnes (zo lang de voorraad strekt).
Jouw bestelling sturen we automatisch door naar de boekhandel van jouw keuze. De prijzen op deze website zijn correct en actueel. Boekenprijzen kunnen door prijswijzigingen iets afwijken van de prijzen in de fysieke gids.
Om het ombouwen van hun schoolbus te kunnen betalen, geven de kinderen uit Appeldal een theatervoorstelling op de pannenkoekenboerderij! Is dat geen geweldig idee? Maar dan verdwijnt het ingezamelde geld. En bovendien is er ook geen eten meer voor de dieren. Natuurlijk moeten inspecteur Wortel en de Appeldal-detectives Tess, Emma, Mats en Jasper de dief opsporen! Alleen heeft Wortel nog een ander probleem…
Het product is toegevoegd aan je bestelling.
Weet je zeker dat je wilt uitloggen?
Hiervoor moet je ingelogd zijn.