CPNB
De officiële bestelperiode is voorbij. Dat betekent vanaf nu: OP = OP! Bestel daarom z.s.m. jouw materialen bij de leukste kinderboekencampagnes (zo lang de voorraad strekt).
Jouw bestelling sturen we automatisch door naar de boekhandel van jouw keuze. De prijzen op deze website zijn correct en actueel. Boekenprijzen kunnen door prijswijzigingen iets afwijken van de prijzen in de fysieke gids.
Hoi! Ik ben Maya Bright. Vorig jaar was het ergste jaar van mijn leven: na een ongeluk moest mijn onderbeen worden geamputeerd. Maar ik ben nog steeds mezelf en ik laat me door niets of niemand tegenhouden, want ik wil echt een geweldig leven hebben!
Dingen die ik wil doen voor mijn dertiende verjaardag:
* Tweede gaatje laten schieten
* Leren rolschaatsen
* Beste feest ooit geven
* ZORGEN DAT MIJN EX-BFF SOPHIE ZIET WAT ZE MIST!
Het product is toegevoegd aan je bestelling.
Weet je zeker dat je wilt uitloggen?
Hiervoor moet je ingelogd zijn.